هتل راتینس گیلان یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری ایران در طول پاییز خواهد بود.

شاید برای بسیاری از شما هم میهنان گرامی سوال وجود داشته باشد که آب و هوای هتل راتینس گیلان در فصل پاییز چگونه است؟ چه جاذبه هایی در این فصل وجود دارد که باید از آنها دیدن کنید؟

برای دانستن پاسخ این سوالها ادامه متن را دنبال کنید:

هتل راتینس گیلان در شهر زیبای ماسال قرار گرفته است، شهری که سه طرف آن به کوهستان منتهی شده و از سوی دیگر به دریا می رسد. فصل پاییز ماسال را به شهری جادویی و زیبا تبدیل می کند که توصیف آن تنها با مشاهده آن امکانپذیر است.

ییلاقات ماسال که تنها در فاصله ۱۲ کیلیومتری از ناحیه شهری آغاز می شوند در این فصل زیبایی منحصر به فردی دارند و البته زمان بسیار مناسبی برای افرادی است که می خواهند ایستادن بر روی دریاچه ابر معروف ماسال را تجربه نمایند.

تقریبا در تمامی روزهای این فصل در بخشهایی از ارتفاعات دریاچه ابر شکل می گیرد و هر ساله تعداد زیادی از هم میهنان برای شکار تصاویر این منطقه فوق العاده رویایی و جذاب به این منطقه سفر می کنند.

اما این تمام ماجرا نیست، فصل پاییز فصل قدم زدن بر سواحل نیز هست، خصوصا که این سواحل در کنار خود جنگلی زیبا نیز به همراه داشته باشد. سواحل گیسوم یکی از این مناطق است که در پاییز فوق العاده زیبا خواهد بود.

سایر جاذبه های اطراف هتل راتینس گیلان نیز به همین شکل هستند، بسیاری از این جاذبه ها فصل خاصی ندارند اما برخی از آنها هستند که در پاییز حال و هوای خاصی را به دوست داران سفر و طبیعت می دهند.