بزرگترین هتل ماسال در منطقه ای خاص قرار گرفته که آن را از تمامی هتلهای سراسر کشور متمایز کرده است.

همه ساله تعداد زیادی از هم میهنان و همینطور افرادی از دیگر کشورهای دنیا، شهرستان ماسال را به عنوان زیباترین منطقه استان گیلان انتخاب و به آن سفر می کنند.
در طی سالهای گذشته، یکی از بزرگترین مشکلات این شهرستان، نداشتن اقامتگاه های مناسب برای خدمات دهی به این مسافران بوده است؛ مدیران مجموعه راتینس اما با سرمایه گذاری در این بخش، بهترین هتل ماسال و البته مجهزترین آنها در غرب گیلان و یکی از بهترین های استان را بنا نهاده و آماده پذیرایی وخدمت رسانی به مسافران محترم هستند.

بزرگترین هتل ماسال، تنها هتل چهارستاره تاپ غرب گیلان نیز بوده و علاوه بر امکانات بی نظیری که در بحث اقامت ارائه می کند، دارای امکاناتی همچون: دو رستوران کاملا مدرن با ظرفیت بیش از ۵۰۰ نفر در فضایی رویایی و رو به کوهستان، کافی شاپ مدرن و امروزی، کافه سنتی در فضای فوق العاده زیبا شبانه روزی، فست فوت اختصاصی و … بوده و هر آنچه که در طول یک سفر دلچسب نیازمند آن هستید را به صورت یکجا در اختیار شما میهمانان گرامی قرار داده است.

اما این تنها ویژگی این هتل در ماسال نیست؛ این مجموعه اقامتی – پذیرایی، امکاناتی همچون زمین ورزشی فوتبال، بدمینتون، پارک ویژه کودک، آلاچیق های متعدد در فضای باغ، ۱۶ هزار متر فضای سبز، بیلیارد و دیگر امکانات را نیز درون خود می بیند.

از همه ی این موارد که بگذریم منطقه جغرافیایی خاصی که هتل راتینس در آن قرار گرفته، این مجموعه را به خاص ترین هتل شمال کشور تبدیل کرده است.  دو طرف این مجتمع را کوهستانی سرسبز و زیبا پوشانده که نمایی رویایی و منظره ای باورنکردنی را پدید آورده است.
دو رودخانه مرغک شاندرمن و رودخانه خالکایی ماسال به ترتیب و تنها ۲ و ۳ کیلومتر با این هتل فاصله دارد، رودخانه هایی که هر دوی آنها از میانه شهر می گذرند.
بام سبز ماسال دیگر جاذبه ی مجاور این هتل است که علاقه مندان زیادی را در سراسر کشور دارد اما باید این خبر خوشی به میهمانان هتل راتینس داد؛ فاصله بام سبز تا ساختمان هتل، تنها ۱۵۰۰ متر است!
دیگر جاذبه های شهرستان ماسال ییلاقات این شهرستان هستند؛ اما باز هم یک خبر خوش برای میهمانان هتل راتینس در راه است؛ این عزیزان می توانند تنها و به فاصله ۱۲ کیلومتری به این ییلاقات برسند و صحنه هایی را که در تمام عمر خود تجربه نکرده اند را پیش چشمان خود ببینند.

ییلاقهای سوئه چاله، اولسبندگاه، خریدول، شنبه راه، آریدول و … . همه ی اینها با اقامت در هتل راتینس ماسال در دسترس شما قرار خواهند داشت.

با تمام تفاسیر، شاید دلتان بخواهد در سفری که به شمال دارید، دلی هم به دریا بزنید؛ خب! هتل راتینس ماسال این امکان را نیز برای شما فراهم کرده، به فاصله ۲۰ کیلومتری این هتل، می توانید از ساحل زیبای خزر لذت ببرید.

تنها هتل چهار ستاره تاپ گیلان، با ۱۴۸ تخت، آماده خدمات دهی به شم عزیزان خواهد بود؛ بخشی از تصاویر این هتل: