با موافقت مدیریت هتل راتینس ماسال، کلیه مهمانان این هتل تا پایان مرداد ماه امسال از تخفیف ۴۰ درصدی اقامت برخوردار خواهند شد.

با موافقت مدیریت هتل راتینس ماسال، کلیه مهمانان این هتل تا پایان مرداد ماه امسال از تخفیف ۴۰ درصدی اقامت برخوردار خواهند شد.
بدینترتیب نرخ اتاقهای این هتل از این پس به شرح زیر خواد بود:
اتاقهای سه تخته ۴۹۰ هزار تومان
اتاقهای چهارتخته ۵۵۰ هزار تومان
مهندس سعید یعقوبی مالک و مدیریت مجموعه هتل راتینس ماسال با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال باشگاه مشتریان هتل، این مجموعه خود را موظف می داند که در این شرایط دشواری که دنیا و به تبع آن کشور ما با آن رو به روست شرایط ویژه ای را برای این عزیزان در نظر گیرد.
او افزود، علی رغم وضعیت پایدار بیماری کرونا و فروکش کردن آن در گیلان، متاسفانه در برخی نقاط کشور شرایط چندان خوبی وجود ندارد اما امیدواریم با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این بیماری از تمام استانها رخت بربندد.
مهندس یعقوبی در ادامه با اشاره به پیشگامی این مجموعه در مبارزه با بیماری کرونا یادآور شد: هتل راتینس اولین هتلی در گیلان بود که به صورت خودجوش و بنا به حفظ سلامت  جان مسافران از پذیرش مهمانان خودداری نمود و اکنون نیز این مجموعه مفتخر است که با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در زمره یکی از ایمن ترین مکانهای تفریحی اقامتی کشور قرار گرفته است.
مدیر مجموعه اقامتی تفریحی راتینس ماسال در پایان گفت: به رغم شرایط مساعدی که شهرستان آن را سپری می نماید این مجموعه پذیرش مسافران با رعایت کامل پروتکلها ادامه خواهد داد و خوشبختانه در این ایام مشکلی از بابت چنین موضوعاتی در مجموعه شاهد نبوده ایم.