هتل چهارستاره تاپ راتینس گیلان این افتخار را دارد که به عنوان برترین هتل منطقه با ارائه خدماتی با بالاترین سطح پذیرای شما هم میهنان گرامی باشد.

هتل راتینس ماسال، هتلی تازه تاسیس در شهرستان ماسال در استان گیلان است.
نمای سنگی این هتل و معماری آن منحصر به فرد بوده و این هتل را به هتلی خاص در گیلان و ایران تبدیل کرده است.

فاصله این هتل تا کوهستان تنها ۱ کیلومتر بوده و همین موضوع به جذابیت این هتل افزوده است، با اقامت در این هتل کوهستان در فاصله یک کیلومتری، ییلاقات ۱۲ کیلومتری، دریا در ۲۰ کیلومتری و آثاری همچون قلعه رودخان، ماسوله در ۵۰ کیلومتری را به صورت یکجا تجربه خواهید کرد.

علاوه بر این موضوع چندین آبشار طبیعی، غار، ییلاقات مختلف، پارک جنگلی، سورتم، مراکز خرید مختلف در حوالی این منطقه سرسبز و حیرت انگیز وجود دارد که مسافرت را جذاب تر نیز خواهد کرد.

این اما تمام ماجرا نیست، محوطه سرسبز و حیرت انگیز هتل که مساحت آن به ۲۴ هزار متر می رسد فضایی جذاب برای علاقه مندان به عکاسی است. کافه شاپ سنتی، آلاچیق های متنوع، زمین بازی کودک، زمین تنیس چمن، تنیس روی میزی، زمین فوتبال چمن، تاب هیجانی، پلی استیشن و دیگر امکانات برای مسافران تدارک دیده شده تا لذتهای این سفر دو چندان باشد.

شهرستان محل قرارگیری این هتل به کوهساران نیز معروف است، همانطور که از این اسم پیداست سه طرف این شهر زیبا به کوهستان سرسبز و رویایی ختم شده که آن را به شهری فوق العاده زیبا تبدیل کرده است.
ماسال طی سالهای گذشته به مقصد اصلی مسافران ساسر کشور در استان گیلان تبدیل شده و همه روزه نیز به علاقه مندان آن افزوده می شود.

هتل چهارستاره تاپ راتینس گیلان این افتخار را دارد که به عنوان برترین هتل منطقه با ارائه خدماتی با بالاترین سطح پذیرای شما هم میهنان گرامی باشد.